Εστιατόρια – Snack bar σε εταιρείες

Οι παραχωρήσεις εστιατορίων & snack bars των εταιριών γίνονται για να μπορούν να κρατάνε το προσωπικό ευχαριστημένο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας,

Σε πολλά χώρους εργασίας, το catering επιδοτείται – το κόστος μοιράζεται μεταξύ του οργανισμού και του προσωπικού. Συνήθως στις μεγάλες εταιρείες και ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας, επιλέγουν να καλύψουν όλα τα έξοδα, ώστε το προσωπικό τους να τρώνε δωρεάν.

Το Εστιατόριο / Snack bar θα κρατήσει το προσωπικό στην εταιρεία, με συνέπεια να μεγιστοποιεί τον χρόνο εργασίας του υπαλλήλου.
Το εστιατόριο σε μία εταιρεία προσφέρει επίσης στους υπαλλήλους της την ευκαιρία να καθίσει με τους συναδέλφους δημιουργώντας μια άτυπη συνάντηση για τους υπαλλήλους έτσι ώστε να μοιραστούν ιδέες.

 

Σε μικρές εταιρίες ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης προσλαμβάνει μια εταιρεία catering με σκοπό να της μεγιστοποιήσει το κέρδος, αντί να το μισθώσει σε κάποιον ιδιώτη. Στο πλαίσιο μιας σύμβασης διαχείρισης, ένας έμπειρος χειριστής θα αναλάβει ένα εστιατόριο και θα επιχειρήσει να το καταστήσει κερδοφόρο. Αν ο φορέας εκμετάλλευσης είναι σε θέση να παράγει κέρδος, θα διατηρήσει ένα ποσοστό των κερδών για την προσπάθεια του. Τα καθαρά έσοδα στη συνέχεια δίνονται στον ιδιοκτήτη.

Τα κίνητρα που δίνονται στον ιδιοκτήτη για να δεχτεί τη σχέση σύμβασης διαχείρισης του εστιατορίου είναι τα ακόλουθα:

Ο ίδιος αποφεύγει τις ευθύνες και τα προβλήματα των καθημερινών λειτουργιών.

Αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι γνώστης της διαχείρισης του εστιατορίου, ο ίδιος αναγνωρίζει την αδυναμία του στο να προσλάβει και να κατευθύνει έναν διευθυντή
Τα πιθανά κέρδη του είναι υψηλότερα από το να μισθώσει ή υπεκμισθώσει το εστιατόριο σε άλλο φορέα εκμετάλλευσης.

Η διαχειρίστρια εταιρεία θα κάνει ευχάριστη την επίσκεψη του εργαζομένου στο εστιατόριο και έμμεσα θα αναπτερώσει το ηθικό του υπαλλήλου της εταιρείας.

Τα κίνητρα της διαχειρίστριας εταιρείας για την καλύτερη απόδοση του εστιατορίου είναι τα ακόλουθα:
Όσο υψηλότερο είναι το κέρδος που προκύπτει για τον ιδιοκτήτη, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ανταμοιβή της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η επιτυχία στην παροχή κερδών για τον ιδιοκτήτη ενισχύει την αξιοπιστία και την ικανότητα να παραταθεί ο χρόνος της σύμβασης.

Ο χειριστής εστιατόριο που καταφέρνει να παράγει μια σταθερή, σταθερά κερδοφόρα λειτουργία γενικά παρουσιάζει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Οι λόγοι που οι περισσότερες εταιρείες εμπιστεύονται την Aegean Catering services είναι:
Έχει ένα σημαντικό όραμα, το βάθος της γνώσης και της τεχνικής επάρκειας
Απαιτεί αυστηρούς ελέγχους
Απαιτεί καθημερινή ενημέρωση για να κρατήσει στην κορυφή της επιχείρησης

Γνωρίζει πώς να αναπτύξει και να εφαρμόσει σχέδια μάρκετινγκ εστιατορίου
Είναι αποτελεσματική στους πολύπλοκους τομείς της εκπαίδευσης του προσωπικού, την παραγωγικότητα και τα κίνητρα
Έχει υψηλά πρότυπα ποιότητας και απόδοσης
Είναι σε θέση να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά οποιαδήποτε απροσδόκητη πρόκληση δημιουργηθεί.
Διατηρεί μια προοπτική για τη βελτίωση της λειτουργίας, τη θέση της στην αγορά και το δυναμικό της
Η διοίκηση και το προσωπικό έχουν πάθος με την δουλειά τους και είναι επικεντρωμένοι στην εξυπηρέτηση πελατών
Κατανοούν σε βάθος τις πτυχές των κλάδων του λιανικού εμπορίου, της μεταποίησης και των υπηρεσιών

Απολαμβάνουν την επιχείρηση εστιατόριο
Είναι σε θέση να διατηρήσουν την αίσθηση του χιούμορ και της θετικής διάθεσης.